c_id3

Moduł 4 kursu ,,Młodzi Przedsiębiorczy” dla nauczycieli

Scenariusz lub ćwiczenie

Informacje o materiale

Data dodania: 14.09.2021

Grupa docelowa: Nauczyciele przedmiotowi

Opis materiału

W module ,,Projekty małe i duże, czyli jak wykorzystać metodę projektu do rozwijania postaw przedsiębiorczych wśród uczniów, część 2” zostają przypomniane zagadnienia związane z zarządzaniem projektami. Są w nim realizowane przede wszystkim dwa cele: 1) kształtowanie umiejętności pracy z zespołem realizującym projekt edukacyjny, w tym oceny koleżeńskiej i samooceny, oraz 2) przygotowanie się do podsumowania projektu. Pomoże to wykształcić kompetencje i umiejętności związane z zarządzaniem projektami.

Pobierz materiał

Moduł 4. Projekty małe i duże

format: pdf

wielkość: 220,36 KB

Pobierz

Metody pracy - motywowanie i współpraca

format: pdf

wielkość: 220,36 KB

Pobierz

Techniki do zastosowania w procesie komunikacji zespołu projektowego

format: pdf

wielkość: 220,36 KB

Pobierz

Portfolio

format: pdf

wielkość: 220,36 KB

Pobierz

Ocena w projekcie

format: pdf

wielkość: 220,36 KB

Pobierz

Podobne materiały

Film lub webinarium

Trudne rozmowy z wizją celu

Dyrektorki podzieliły się doświadczeniami trudnych rozmów i swoich sposobów, jak w nich osiągnąć założone cele. Przeanalizowaliśmy je
Zobacz
Film lub webinarium

Życie dżinsów. O etycznej i nieetycznej modzie

Projektowanie dostępnego uczenia się (UDL) to nowoczesne podejście do nauczania, które pozwala tworzyć lekcje uwzględniające potrzeby wszystkich
Zobacz
Film lub webinarium

Zrób to! Jakie działania podejmować, by świat był...

Projektowanie dostępnego uczenia się (UDL) to nowoczesne podejście do nauczania, które pozwala tworzyć lekcje uwzględniające potrzeby wszystkich
Zobacz
Film lub webinarium

Pokaż to! Jak opowiadać o klimacie za pomocą...

Projektowanie dostępnego uczenia się (UDL) to nowoczesne podejście do nauczania, które pozwala tworzyć lekcje uwzględniające potrzeby wszystkich
Zobacz
Film lub webinarium

Emocje? Daj spokój! – jak rozmawiać z nastolatkami...

Jak działa mózg nastolatka? Co robić, gdy młodzi zamykają się na rozmowę?
Zobacz
Film lub webinarium

Jak rozmawiać z młodzieżą o klimacie?

Projektowanie dostępnego uczenia się (UDL) to nowoczesne podejście do nauczania, które pozwala tworzyć lekcje uwzględniające potrzeby wszystkich
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Dbajmy o naszą planetę: przewodnik ECOALITY dla młodzieży

Przewodnik pomaga zrozumieć związki między klimatem, równością i sprawiedliwością – i zachęca do działania.
Zobacz
Film lub webinarium

Sztuka (w) edukacji. Jak korzystać ze sztuki w...

Obejrzyj webinarium „Sztuka (w) edukacji. Jak korzystać ze sztuki w szkole?”. Webinarium prowadzi Marta Przybył z Muzeum
Zobacz
Publikacja

Dobre praktyki w projektach młodzieżowych na rzecz zmiany

Czujesz potrzebę działania na rzecz zmiany dominujących narracji na temat globalnych wyzwań? Ta publikacja jest dla Ciebie!
Zobacz
Film lub webinarium

Niegrzeczne, zestresowane czy skrzywdzone? Jak wspierać ucznia i...

Jak pracować z uczniem ze złożoną historią, nie tracąc przy tym własnych zasobów? Jak dostrzec więcej niż
Zobacz
Film lub webinarium

Trzeba mieć zdrowie i nerwy, by (się) uczyć....

Nowy przedmiot to szansa, by troska o zdrowie – psychiczne, fizyczne i społeczne – stała się kluczowym
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Kosmiczne rewolucje. Spektakl

Zobacz
Biblioteka materiałów

Chcesz usystematyzować swoją wiedzę z tego obszaru?

Przejdź do sekcji TEMATY