c_id3

Jak wzmocnić relacje na zakończenie roku szkolnego

FILM/Webinar

Informacje o materiale

Data dodania: 10.06.2024

Grupa docelowa: Bibliotekarze, Nauczyciele świetlicy, Nauczyciele przedmiotowi, Wychowawcy, Specjaliści w szkole

Opis materiału

Koniec roku szkolnego to czas na podsumowanie i docenienie pracy uczniów i uczennic, ale także własnej. To czas na świętowanie nawet najmniejszych osiągnięć. To również pożegnanie przed wakacjami lub pożegnanie ze szkołą w przypadku osób, które kończą już naukę lub pracę w danej placówce i idą dalej do nowych wyzwań. Jak może wyglądać podsumowanie, świętowanie i pożegnanie, które podtrzymuje i wzmacnia relacje?
 
Pomysłami podzielili się:
 
Aleksandra Korczak 
Nauczycielka języka polskiego, etyki i filozofii w warszawskim liceum, poetka, akademicka badaczka lektur szkolnych.
 
Edyta Wąsik
Nauczycielka historii i wiedzy o społeczeństwie w lubelskiej szkole podstawowej, trenerka programu „Szkoła ucząca się” Centrum Edukacji Obywatelskiej.
 
Maciej Wojdyna
Pedagog i nauczyciel języka polskiego w warszawskim liceum, trener zajmujący się edukacją i rozwojem osobistym dzieci, młodzieży i dorosłych.

Podobne materiały

Film lub webinarium

Słuchamy, nie oceniamy: filmy i scenariusze do pracy...

Prezentacja materiałów filmowych oraz scenariuszy do edukacji emocjonalnej dla klas 7-8SP i szkół ponadpodstawowych.
Zobacz
Film lub webinarium

Nie dźwigaj wszystkiego sama – o wadze odporności

W trakcie webinaru rozmawialiśmy o strategiach, które pomagają na co dzień radzić sobie z wyzwaniami związanymi z
Zobacz
Film lub webinarium

Trudne rozmowy z wizją celu

Dyrektorki podzieliły się doświadczeniami trudnych rozmów i swoich sposobów, jak w nich osiągnąć założone cele. Przeanalizowaliśmy je
Zobacz
Film lub webinarium

Życie dżinsów. O etycznej i nieetycznej modzie

Projektowanie dostępnego uczenia się (UDL) to nowoczesne podejście do nauczania, które pozwala tworzyć lekcje uwzględniające potrzeby wszystkich
Zobacz
Film lub webinarium

Zrób to! Jakie działania podejmować, by świat był...

Projektowanie dostępnego uczenia się (UDL) to nowoczesne podejście do nauczania, które pozwala tworzyć lekcje uwzględniające potrzeby wszystkich
Zobacz
Film lub webinarium

Pokaż to! Jak opowiadać o klimacie za pomocą...

Projektowanie dostępnego uczenia się (UDL) to nowoczesne podejście do nauczania, które pozwala tworzyć lekcje uwzględniające potrzeby wszystkich
Zobacz
Film lub webinarium

Emocje? Daj spokój! – jak rozmawiać z nastolatkami...

Jak działa mózg nastolatka? Co robić, gdy młodzi zamykają się na rozmowę?
Zobacz
Film lub webinarium

Jak rozmawiać z młodzieżą o klimacie?

Projektowanie dostępnego uczenia się (UDL) to nowoczesne podejście do nauczania, które pozwala tworzyć lekcje uwzględniające potrzeby wszystkich
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Dbajmy o naszą planetę: przewodnik ECOALITY dla młodzieży

Przewodnik pomaga zrozumieć związki między klimatem, równością i sprawiedliwością – i zachęca do działania.
Zobacz
Film lub webinarium

Sztuka (w) edukacji. Jak korzystać ze sztuki w...

Obejrzyj webinarium „Sztuka (w) edukacji. Jak korzystać ze sztuki w szkole?”. Webinarium prowadzi Marta Przybył z Muzeum
Zobacz
Publikacja

Dobre praktyki w projektach młodzieżowych na rzecz zmiany

Czujesz potrzebę działania na rzecz zmiany dominujących narracji na temat globalnych wyzwań? Ta publikacja jest dla Ciebie!
Zobacz
Film lub webinarium

Niegrzeczne, zestresowane czy skrzywdzone? Jak wspierać ucznia i...

Jak pracować z uczniem ze złożoną historią, nie tracąc przy tym własnych zasobów? Jak dostrzec więcej niż
Zobacz
Biblioteka materiałów

Chcesz usystematyzować swoją wiedzę z tego obszaru?

Przejdź do sekcji TEMATY